Pagini

marți, 12 august 2014

Suport pentru incarcat telefonul


De multe ori mi s-a intamplat sa calc pe telefon atunci cand il pun la incarcat intr-un loc unde nu am o masuta sau un alt loc unde sa asez telefonul.
In seara asta cautam un proiect DIY si dau peste un tutorial postat de Useful DIY cam amestecat si in limba engleza. Insa atat de mult mi-a placut ,ca am depus putina munca si am vrut sa il impartasesc si cu voi. E simplu de realizat si foarte ingenios....
Deci...se ia un bidon de plastic ,in cazul de fata ,unul din acelea pentru solutii de WC...
un marker,o foarfeca si o bucata de smirghel...
  Cu marker-ul se deseanaza partea din spate..
si cea din fata....
apoi se decupeaza cu atentie...
Dupa ce am terminat de decupat fata din fata si cea din spate,se deseneaza partile laterale..
Se decupeaza si ele...
dupa care se finiseaza cu bacata de smirghelpentru a evita sa ne zgariem...
Cam asa arata in faza finala...
Nu ne ramane decat sa il punem la treaba...
Iata suportul nostru in timpul functiunii... :-P
  E primul meu tutorial dar desi nu e o idee proprie ,mi-ar face placere sa stiu ca cineva a incercat aceasta idee. Daca va avantati la lucru...mi-ar face placere sa imi dati de stire...


Niciun comentariu: