Pagini

luni, 10 noiembrie 2014

Caciulite,caciulite!

A venit frigul si pe la noi si imi tot frecam mainile sa ii fac o caciulita fetitei mele si nu prea stiam cum. Si mi-am adus aminte de un model invatat de la mama. Si iata rezultatul:



Daca vreti si voi sa faceti acest tip de caciulita va las o schema. E putin primitiva dar poate intr-o zi voi face un video.


               SCHEMA:




Numarul de ochiuri e orientativ, Eu am facut numarul acesta de ochiuri pentru fetita mea de 2 ani.
Am pus pe andrele un numar de ochiuri reprezentand urmatoarea socoteala:
6 segmente x 13 ochiuri + 7 ochiuri. In total 85.
Primele randuri am lucrat doar pe fata,pentru a realiza bordura caciulitei.
La randul 7 am facut numai pe fata urmatoarea secventa:
1 ochi+o inmultire+12 ochi+2scaderi+12 ochi+1 inmultire+1 ochi+o inmultire+12 ochi+2scaderi+12 ochi+1 inmultire+1 ochi+o inmultire+12 ochi+2scaderi+12 ochi+1 inmultire+1 ochi
Pe dos am lucrat simplu fara nici o inmultire sau o scadere. Si am continuat cu aceste 2 randuri pana am ajuns la lungimea suficienta pentru caciulita. 
La cele 2 scaderi,ochiul obtinut nu se numara in urmatoarele 12 ochiuri.
Ultimile 4 randuri se lucreaza doar pe fata fara inmultiri si scaderi.
La inchidere am facut asa. Am cusut caciulita pe lateral..




Apoi am impartit crestetul in 3 unind ochii in lateralul carora am inmultit.







Dupa care am cusut si cele 3 colturi obtinute.
Motul eu l-am facut dezordonat ca imi place sa cada rasfirat in toate partile.
Si iata rezultatul:

Sper sa va placa! Nu e greu!
Spor la lucru!!!



Niciun comentariu: