Pagini

sâmbătă, 22 noiembrie 2014

Suport de lumanari

Am vazut zilele astea pe facebook un suport de lumanari care mi-a furat sufletul din mine. Pur si simplu nu mi-l puteam scoate din cap. Mi-am batut capul vreo 2 zile,cum sa fac si ce sa fac,pana la urma i-am cerut fetei care il postase,schema . Ea binevoitoare mi-a trimis-o. Am tot studiat-o pana am reusit sa fac asta....

Nu e realizata 100% dupa schema ei pentru ca nu imi iesea la un moment dat asa ca am improvizat eu putin.
O sa va las si voua schema,asa cum am facut-o eu:

Se incepe cu ochiul magic in care crosetez 15 picioruse scurte apoi inchidem cercul cu un piciorus alunecat;
Randul 2    Incepem cu 3 ochiuri de lant si apoi se lucreaza in fiecare ochi cate un piciorus dublu  si la final se inchide cu un piciorus alunecat;
Randul 3    Incepem cu 3 ochiuri de lant si apoi se lucreaza un piciorus dublu in primul ochi si  2 picioruse duble in al doilea ochi.Se repeta secventa pina la terminarea ochiurilor si se inchide cu un piciorus alunecat;
Randul 4    Incepem cu 8 ochiuri de lant(primele4 sunt cunsiderate un piciurus triplu sau inalt).  Apoi se lasa 2 ochiuri de lant de la randul precedent iar in al 3-lea se face  un piciorus triplu (inalt). Se repeta in felul acesta pana se ajunge la capat si se inchide cu un piciorus alunecat.
Randul 5     Incepem cu 3 ochiuri de lant si se  lucreaza in fiecare arc format dun cele 4 ochiuri de lant cate 5 picioruse duble si se inchide cu un piciorus alunecat.
Randul6        Incepem cu 4 ochiuri de lant,apoi facem alte 3 picioruse triple(inalte) care mai apoi le inchidem impreuna,Facem 5 ochiuri de lant si inca 4 picioruse triple(inalte) inchise impreuna. Continuam pana la capat si inchidem cu un piciorus alunecat
Randul 7     Se lucreaza in fiecare arc 5 picioruse scurte 3 ochiuri de lant si alte 5 picioruse scurte.
       Si aici se incheie partea plata a suportului pentru lumanare.

Pentru partea inalta,cea care imbraca practic lumanarea,ne agatam cu firul de randul 3 si lucram cate un piciorus dublu in ochiurile libere iar unde intalnim ochiul ocupat de piciorusul triplu(inalt) de la randul 4 facem un ochi de lant.
Randul al 2-lea se lucreaza cu picioruse duble in fiecare ochi de lant.

Randul al 3-lea e optional. Eu am facut cate un piciorus scurt in fiecare ochi de lant pentru a finisa lucru. 

Cam asta e! Sper ca am fost destul de explicita!Nu e un model greu si,spun asta,pentru ca eu l-am realizat desi nu stiu mare lucru despre aceasta tehnica.

 SPOR LA CROSETAT









Niciun comentariu: