Pagini

duminică, 1 martie 2015

Stafeta Tomnarellelor

In aceasta seara mi-am provocat colegele de pe Tomnarella sa raspunda la cateva intrebari. Cum era corect sa raspund si eu la aceste intrebari,am facut-o atat pe forum,cat si aici,pe blog. Iata intrebarile si raspunsurile mele:

1.O floare...trandafir
2.Un anotimp...primavara
3.O culoare....lila
4.Un animal....soricel(ca fluturii traiesc putin)
5.Un film...12 ani de sclavie
6.Piesa muzicala...De-ar fi sa vii..
7.Un peisaj...un camp cu flori si ...fluturi
8.Un instrument muzical...pianul
9.Un fruct...cireasa
10.Un oras...Sibiu
11.Persoana publica...Angelina Jolie
12.O carte...La rascruce de vanturi
13.Un dulce...ciocolata
14.Un super erou...mama mea  :winky:
15.Un fenomen al naturii...ploaia calda de vara
16.O masina...Alfa Romeo Giulietta

Daca vreti sa stiti ce au raspuns celalalte tomnarelle,va invit cu drag pe Forumul "Tomnarella Handmade"


Niciun comentariu: