Pagini

miercuri, 18 noiembrie 2015

Povestea lui Martinel

Cine e Martinel?
Va spun imediat povestea lui...Pana atunci sa vi-l prezint:
Iata-l!!!

Martinel e ultimul membru al familiei noastre de jucarii crosetate. 
Initial el trebuia sa fie Teddy Bear,ursuletul lui Mr. Bean dar asemanarea lipseste cu desavarsire asa ca l-am botezat Martinel si momentan e jucaria preferata a fetitei mele. Spun momentan pentru ca mezina familiei se indragosteste sistematic de cate un personaj din desene animate. 
La inceput a fost minionul Stuart,pe care i l-am facut acum cateva luni
 apoi a urmat Peppa Pig care nu am pozat-o ,dar va las o poza sa vedeti cine e...
Apoi a fost Tayo,un autobuz simpatic si nazdravan..
.
In cazul lui Tayo ,nu a aparut nici o jucarie crosetata dar va spun sincer ca am facut de-a plimbari cu autobuzul de aproape am invatat toate statiile liniei 4 care trece prin apropierea casei mele. Pana si cantecul l-am invatat..
Acum a aparut acest omulet simpatic,Mr. Bean
Bine ca s-a indragostit de ursulet si nu de omulet ca zau! ca nu as fi stiut ce sa fac cu el....

Asa s-a "nascut" Martinel. Sporadic ii place si Tom si Jerry dar in cazul asta m-a salvat prietena mea Elena care i-a daruit un soricel si uite asa tace si nu mai cere nimic. 
Insa sincer va spun ca a inceput sa ii placa Garfield si asta iar ma pune in dificultate.Sper sa nu ii intre in cap acest nou personaj pentru ca o sa fac o gradina zoologica la mine acasa din personaje din desene animate.

Aceasta a fost povestea lui Martinel,asa a aparut el. Insa mie imi place atat de mult modul de lucru si rezultatul final ca ma bate gandul sa mai fac unul. Voi ce ziceti? Sa fie alb? Sa fie mai mare? 
Lasati-mi in comentarii parerea voastra sa stiu si eu daca va place!
Multumesc pentru vizita si pentru ca ai rupt din timpul vostru pentru a citi povestea lui Martinel

P.S. Am uitat sa va spun ca are si codita...








2 comentarii:

...tiktakro... spunea...

Pana si eu m-am indragostit de Martinel al tau ... si m-a facut sa imi amintesc ca am avut si eu un ''Martinica'' in copilarie,galbior, din catifea, umplut cu rumegus .... a rezistat pana la prima spalare serioasa , il vad si acum -cu ochii mintii- cum statea atarnat de o ureche prinsa cu clema de rufe pe franghie.... bietul de el ! sper ca al tau e umplut cu vatelina :D :))) Viata lunga ii doresc ! iar tie iti doresc degete neobosite !
P.S. Tine-o pe micuta ta departe de literatura SF ( hahaha !)

Irene's Bijoux spunea...

Multumesc,Teo! Cred ca toti am avut o jucarie preferata cand eram mici. Eu am avut un arlechin...il chema Basilica... :-)))))) Nu ma intreba de ce......