Pagini

vineri, 11 decembrie 2015

Micul meu Yorkshire alb!!!

In ultima vreme m-a prins euforia jucariilor crosetate. Ultima jucarie este un yorkshire alb(o fetita) pe care am creat-o cu drag pentru o buna prietena de-a mea,Bianca
Acum va arat si voua papusica de care eu sunt tare mandra..

Sper sa va placa si voua la fel de mult cum imi place mie. Si as vrea sa zic ca incepand de azi accept provocari de la voi. Aveti un personaj care va place mult? Provocati-ma sa fac acea papusica iar cel care va castiga provocarea (personajul pe care il voi alege eu) va primi papusica la ea/el acasa fara nici un cost suplimentar. Asa ca va astept sa ma provocati!



3 comentarii:

Mamica Handmade spunea...

Eu te provoc sa faci cel mai frumos ingeras si sa fie o fetita blonda cu ochi albastri.:)

Irene's Bijoux spunea...

Nu e o idee rea... Multumesc de provocare!

Irene's Bijoux spunea...

Nu e o idee rea... Multumesc de provocare!